Κυριακή 4 Μαΐου 2014

ΑΚΟΥ ΧRΥSA...

Σχόλιο σε δημοσίευμα στο iloveithaki.gr "θέλει θάρρος και δύναμη για να κοπεί το σύστημα της νύχτας στο θιάκι".
ΑΚΟΥ ΧRΥSA
           
  Επειδή κι εγώ πάω για ψάρεμα στα νησιά…

Έλεγα πως οι άθλιες προεκλογικές μέρες έμειναν στο παρελθόν. Πόσο αφελής!!!
Κι ήρθε η XRYSA (!) η εμβαπτισμένη στην κουλτούρα της XRYSA, καβάλα στα ομηρικά έπη, αποπνέοντας ένα θεατρινισμό… -Ω, πόσο λίγος νοιώθω μπροστά σου  XRYSA- να μου πει…
Μα αυτά τα έχω ακούσει κι εγώ XRYSA! Μήπως μας τα είπε ο ίδιος άνθρωπος;

Όμως XRYSA μου  κι εγώ ταξιδεύω στα νησιά. Από το 1980 μέχρι σήμερα. Όλοι μας εφτά – οχτώ όλοι κι όλοι. Για ψάρεμα πάω. Όμως εσύ κάτι άλλο λες!!!  Και στα ψαρευτικά ταξίδια μου,  δένεις κόμπους και θηλιές κι απειλείς με θάνατο παιδιά. Πόσο επικίνδυνο αυτό που λες και πόσο ηλίθια και πρόστυχα το λες XRYSA μου!!!  Αν τα ταξίδια μου συνδέονται μ’ όλα αυτά XRYSA μου, ΕΧΕΙΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ να τα καταγγείλεις. Να τα καταγγείλεις αρμοδίως όμως XRYSA μου, όχι να τα χρησιμοποιείς στο προεκλογικό σου μαγείρεμα. Γιατί η κάθαρση ΤΩΝ ΝΑΡΚΩΤΙΚΩΝ XRYSA μου, δεν γίνεται σε προεκλογικές κατσαρόλες. Σε προεκλογικές κατσαρόλες αυτά τα υλικά ανυπόφορη μπόχα δημιουργούν και μεγάλη έκρηξη μπορεί να προκαλέσουν. Θέλω να πιστεύω πως αν είσαι XRYSA και όχι  XRYSOS, μια νοικοκυρούλα δηλαδή που η αφέλειά και η μωροφιλοδοξία σου σε ωθούν να παίξεις «σπουδαίο» ρόλο και να προσφέρεις προεκλογικές υπηρεσίες, δεν έχεις συνειδητοποιήσει πόσο βρώμικο και επικίνδυνο είναι αυτό που κάνεις. Εκτός κι αν πιστεύεις πως απευθύνεσαι μόνο σε κρετίνους. Αν κάνω λάθος όμως και ξέρεις την «αλήθεια» που υπονοείς, αν πραγματικά ανησυχείς για τα παιδιά σου και τα παιδιά των Θιακών που κινδυνεύουν από τους ψαράδες που κάνουν πως ψαρεύουν στα νησιά (παρεμπιπτόντως από αυτούς ψωνίζεις ψάρια), τότε έλα να με βρεις και θα στηρίξω την καταγγελία σου. 
Δεν ξέρω  ποια είσαι (μπορεί και να ξέρω), μαζί όμως θα καταγγείλουμε αυτόν που ξέρει!!!!
Τότε μπορεί να γίνει κάθαρση!!!! XRYSA!!!


                                                        ΕΥΘΥΜΙΟΣ ΒΑΡΒΑΡΗΓΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου