Τρίτη 10 Ιανουαρίου 2017

ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΤΟΝΗ ΧΙΟΝΟΠΤΩΣΗ ΣΤΗ ΙΘΑΚΗ

 Η δεύτερη επιδρομή του χιονιά στην Ιθάκη ήταν ισχυρότερη από την πρώτη .Τα χιόνια έφτασαν μέχρι τη θάλασσα και προκάλεσαν προβλήματα στο οδικό δίκτυο. Ο καθαρισμός των δρόμων στη Βόρεια Ιθάκη ανατέθηκε από τον Αντιπεριφερειάρχη Παναγή Δρακουλόγκωνα στο Δημήτρη Κοντοπύργια – Μπόζο, ενώ ο Αντιδήμαρχος Μάκης Βερώνης με τους Δημοτικούς Συμβούλους Γιάννη Τρέλλη και Ανδρέα Τύπα ήταν παρόντες και επέβλεπαν τις εργασίες. Οι δρόμοι καθαρίστηκαν, όμως η πρόσβαση στην Ανωγή και Εξωγή είναι επικίνδυνη χωρίς αντιολισθητικές αλυσίδες. Τα σχολεία στο νησί θα παραμείνουν και αύριο κλειστά.


























































1 σχόλιο:

  1. Τέτοια πράγμα αδερφέ μου δεν έχω ξαναδεί ...από τότε που ήμουν πιτσιρίκι σου παππού μου το σπίτι ...και μπράβο Στο Δήμαρχό μας που έκανε όλα αυτά τα καλά για να βοηθήσει για να πάνε όλα καλά !!!!! Του βγάζω το καπέλο και υποκλίνομαι !!!!! Και φυσικά σ' εσένα Αλεκάκι μου που είσαι πανταχού παρούσα και με κρύο και με χιόνι μας μεταφέρεις όλες αυτές τις εικόνες !!!!! Φιλιά πολλά !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή