Πέμπτη 13 Μαρτίου 2014

ΛΑΪΚΑ ΚΑΙ... ΛΑΪΚΙΣΤΙΚΑ


Αν στο τέλος αυτό το κείμενο αποπνεύσει λαϊκισμό, ίσως μόνο αυτός μπορεί να σταθεί στο ύψος όλων μας. Λαϊκά και….. λαϊκίστικα λοιπόν.

Στη Γενική Συνέλευση του Συλλόγου Γονέων του Δημοτικού Σχολείου Σταυρού που έγινε σήμερα το απόγιομα για να συζητηθεί το θέμα της μεταφοράς των παιδιών στο Δημοτικό και Νηπιαγωγείο μάθαμε τα εξής:
1. Τα χρήματα που έχει συγκεντρώσει ο Σύλλογος για την κάλυψη της μεταφοράς δεν επαρκούν ούτε για την κάλυψη του Μάρτη. Πρέπει να βρεθούν χρήματα για το υπόλοιπο διάστημα!

2. Οι μόνες λύσεις που φαίνονται εφικτές είναι: 
 Α)Η Κάλυψη  της δαπάνης από τους γονείς.
 Β) Να σταματήσει η μεταφορά των μαθητών στο Νηπιαγωγείο.

   3.  Ο Δήμος Ιθάκης ο οποίος είχε πριν από τα Χριστούγεννα δεσμευτεί ότι θα στηρίξει οικονομικά την μεταφορά μάλλον.... το ξέχασε...!   
            
4. Το Δημοτικό Συμβούλιο Ιθάκης ψήφισε την διάθεση 9.000,00  € για τα έξοδα μεταφοράς διαμονής και …… μετάφρασης επτά Γάλλων για να κάνουν τι νομίζετε;
ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΑΓΓΕΙΛΟΥΝ ΠΟΙΗΜΑΤΑ!!!!!!
(Δεν ψηφίστηκε από τους Ο. Κωστόπουλο, Ι. Λάζαρη και Ε. Μαυροκέφαλο)
Αυτό σημαίνει υψηλή πολιτιστική αντίληψη και… ποιότητα. Στο τέλος οι ψηφίσαντες σε ποιητική βραδιά που θα οργανώσει το Δ.Σ. θα μας αναλύσουν Ελυάρ και Κοκτώ και θα μας αναδείξουν…..(Αυτό δεν το μάθαμε, το λέω εγώ)

5. ΜΑΘΗΤΗΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΑΔΥΝΑΜΙΑΣ ΝΑ ΜΕΤΑΦΕΡΘΕΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΝΟΝΙΚΑ, ΕΧΑΝΕ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΜΙΑ ΩΡΑ ΜΑΘΗΜΑ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΓΝΩΣΤΑ ΕΝΤΕΛΩΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Και λέω εγώ τώρα! Τι να πω εγώ τώρα; Τι να πεις κι εσύ; Τι να πουν κι οι άλλοι;
Όταν έστω κι ένας μαθητής δίπλα μου δεν μπορεί να πάει στο σχολείο γιατί εγώ δε μπορώ να τον βοηθήσω… χέστηκα και για τη διαχειριστική μου επάρκεια, χέστηκα και για τη χωροταξική μου… προκοπή! Την Ανθρώπινή μου Ανεπάρκεια σκέφτομαι, γι αυτή ντρέπομαι, οργίζομαι και… λυπάμαι. 

                                                                                             EΥΘΥΜΙΟΣ ΒΑΡΒΑΡΗΓΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου