Τρίτη 10 Ιουνίου 2014

ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΟΥ ΒΟΥΝΟΥ



Παρακολουθώ ανασχηματισμούς εδώ και μισόν αιώνα σχεδόν. Τέτοια πραγματικά επαναστατική κυβέρνηση, κυβέρνηση του βουνού που λέμε, δεν έχω ματαδεί. Υπουργοί της ΕΠΕΝ στην υγεία, δικηγόροι και γυναικολόγοι στο Ανάπτυξης, γιατροί στη δημόσια τάξη, Άντζελα στο πολιτισμού, Τασούλας στο πολιτισμού και κυβερνητικός εκπρόσωπος που πιστεύει ακράδαντα ότι BBC, Reuters και Ντόϊτσε Βέλε είναι έμποροι όπλων, συνιστούν νομίζω ένα αμιγώς επαναστατικό σώμα, έτοιμο για λαϊκή εξουσία. Τύφλα νάχει ο Μάρκος και οι Κορυσχάδες. Εδώ μιλάμε για πραγματικούς αποφασισμένους σαμποτέρ.

Αυτή η κυβέρνηση αποτελείται από 3 επαναστατικά σώματα. Το πρώτο σώμα στρατού με Γκίκα, Κυριάκο, Δένδια και Χρυσοχοϊδη έχει αναλάβει την υλοποίηση των εντολών του Γενικού Επιτελείου που εδρεύει στο Βερολίνο. Το δεύτερο σώμα στρατού, με επιτελείς Γιακουμάτο, Ντινόπουλο, Κικίλια θα προσπαθήσει να κάνει αντάρτικο πόλεων, κυρίως στη Β’ Αθηνών, όπου ο εχθρός έχει καταλάβει όλα τα πόστα. Και το τρίτο σώμα, με Λοβέρδο, Άντζελα και Πάρι θα προσπαθήσει να ανασυντάξει το διαλυμένο στράτευμα της σοσιαλιστικής επαρχίας. Όλοι αυτοί μαζί διευθύνονται επικοινωνιακώς από τη Σοφία Βούλτεψη! Μιλάμε για σίγουρη επιτυχία. Για βέβαιη κατανίκηση των εχθρών.

Εάν ήμουν ο Τσίπρας, θα έπαιρνα την Περιστέρα και τα παιδιά, θα έκλεινα αμέσως ένα τρίμηνο πακέτο για Ατλαντικό και επιστρέφοντας θα ρωτούσα: προκηρύχθηκαν εκλογές; Αν μου έλεγαν ναι, θα πήγαινα για το κοστούμι. Εάν μου έλεγαν όχι, θα έκλεινα άλλο ένα πεντάμηνο πακέτο για τον Ειρηνικό και θα άφηνα στο πόδι μου τον Ρούντι Ρινάλντι. Και θα του έδινα σαφείς οδηγίες: όταν προκηρυχθούν εκλογές μου στέλνεις ένα sms. Αλλιώς μη με κουβαλάς άδικα.


                                                                     Απόστολος Διαμαντής



*Ο Απόστολος Διαμαντής είναι Πανεπιστημιακός και Συγγραφέας.
ΠΗΓΗ: protagon.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου