Παρασκευή 20 Μαρτίου 2015

ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ ΧΡΗΣΤΟΥ ΣΚΛΗΡΟΥ

                                                       


ΠΡΟΣ                                 
Αξ. Δήμαρχο Ιθάκης
ΕΝΤΑΥΘΑ

Κύριε δήμαρχε
Με την παρούσα, υποβάλλω την παραίτησή μου από το τιμητικό αξίωμα του δημοτικού συμβούλου του Δήμου Ιθάκης.
Η ενασχόληση και η αφοσίωσή μου στο θεσμό της Τοπικής Αυτοδιοίκησης επί τριάντα χρόνια, μου έδωσε τη δυνατότητα να συμβάλλω στην επίλυση μικρών και μεγάλων προβλημάτων του τόπου μας. Με συνεχή μελέτη και καθημερινή προσπάθεια, επιδίωξα να φανώ αντάξιος της εμπιστοσύνης και της εκτίμησης των συμπατριωτών μου .

Είναι αυτονόητο πως ευχαριστώ θερμά όλους εκείνους που με τίμησαν κατά καιρούς με το κάλεσμά τους να συμμετάσχω στο δημοτικό ψηφοδέλτιό τους. Ιδιαίτερα βέβαια ευχαριστώ τους συμπατριώτες μας που με τίμησαν και με εμπιστεύθηκαν ως επικεφαλής ψηφοδελτίου. Και από αυτούς θα τιμώ πάντα εκείνους που στα δύσκολα στάθηκαν κοντά μου και δεν κιότεψαν. Ξέρω πως δεν είναι εύκολο για πολλούς να σταθούν με παρρησία και θάρρος απέναντι σε καταστάσεις κρίσιμες. Εκεί που δοκιμάζονται οι αντοχές, διακρίνονται, ξεχωρίζουν αυτοί που πραγματικά σε εμπιστεύονται και για τους οποίους αξίζει να κάνεις οποιαδήποτε θυσία. Αυτοί να ξέρουν πως θα είμαι ΠΑΝΤΑ δίπλα τους!  
Ευχαριστώ και ευγνωμονώ τους συμπατριώτες μας, για την εμπιστοσύνη που έδειξαν στο πρόσωπό μου, αναδεικνύοντάς με όλα αυτά τα χρόνια πρώτο σε σταυρούς προτίμησης δημοτικό σύμβουλο στο Δήμο μας.
Ευχαριστώ τους υπαλλήλους του Δήμου Ιθάκης αλλά και όλων των υπηρεσιών, με τους οποίους συνεργάστηκα μέσα από το θεσμικό μου ρόλο, με γνώμονα και σκοπό το συμφέρον του Δήμου και τη λύση των προβλημάτων του τόπου μας.
Σ 'αυτή τη μακροχρόνια διαδρομή και τη προσπάθεια, ασφαλώς έκανα και λάθη. Από αυτούς τους οποίους αδίκησα ή έθιξα μέσα από τα λάθη μου, ζητώ συγγνώμη.  
Τέλος, ευχαριστώ τους δικούς μου ανθρώπους, τη σύζυγό μου, τα παιδιά μου, τα αδέλφια μου και τους γονείς μου, γιατί όλα αυτά τα χρόνια αποδέχτηκαν τη επιθυμία μου να συμμετέχω βαθιά στη ζωή ενός σημαντικότατου θεσμού και στάθηκαν πάντα κοντά μου αγόγγυστα, με υπομονή και κατανόηση. Είμαι βέβαιος πως νιώθουν και αυτοί μαζί μου υπερήφανοι, γιατί σε αυτό το δύσκολο μα και όμορφο ταξίδι, πορεύτηκα πάντα με αυξημένο αίσθημα ευθύνης και αξιοπρέπειας.

                                

                                                                  ΙΘΑΚΗ 19-03-2015
                                                                      ΜΕ ΤΙΜΗ   

                                                              ΧΡΗΣΤΟΣ ΣΚΛΗΡΟΣ

ΠΗΓΗ: http: //kefaloniapress.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου