Τρίτη 14 Μαΐου 2019

AΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΙΘΑΚΗΣ ΣΕ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΑ ΣΧΟΛΙΑ


Το τελευταίο διάστημα και όσο πλησιάζει η 26η Μαΐου τόσο εγώ όσο και οι συνεργάτες μου δεχόμαστε επιθέσεις μέσω του  διαδικτύου από τους  γνωστούς  της πολιτικής ζωής του νησιού μας που τα βλέπουν όλα αστεία αλλά ο στόχους είναι να μας μειώνουν και να μας λοιδορούν.
Αντιστεκόμαστε στις πρωτοφανείς επιθέσεις λάσπης, πέρα από κάθε έννοια ευπρέπειας και πολιτικού πολιτισμού! Το νησί  μας αλλάζει, οι πολίτες μας εμπιστεύονται, και εμείς συνεχίζουμε να δουλεύουμε καθημερινά, σκληρά και υπεύθυνα!!!!!

2 σχόλια:

  1. Είναι λάσπη ότι προσπάθης να μου παρη ό Δημος ένα χοραφη που τόσα χρόνια εκμεταλλεύεται χορης πληρομη?Είναι αυτό που λέει η παροιμία (τους δοσαμε το γαιδουροκαληβο να βάλουν το γαιδαρο τους και μας πήραν και το γάιδαρο και το καλυβι.Ειναι λάσπη όταν είχα το μαγαζί στην Ιθάκη και εδοσα προσφορά γραπτή στο Δήμο για επισκευές των αυτοκινήτων του Δήμου χορις να ξέρεις μου είπες ότι εγω δεν ειμαι πιστοπιημενος χορις να γνωρίζεις αν είμαι η οχι!!Είναι λάσπη όταν το μαγαζί είχε 30 πόντους νερό και πέρασες απέξω και μου λες φτενε κάτι λάχανα που ειχαν φυτροση στο πεζοδρόμιο και θα το βάλεις στο 5ετες του Δημου?Μη λες λοιπόν ότι σε λασπολογούν γιατί φενετε αν καποιη λένε κάτι δεν το λένε για σε λοιδορισουν είναι η αλειθια!!Η αλειθια πολλές φορές είναι πιο πικρή οπό το ψεμα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Aαυτό είναι το ΒΗΜΑ ΜΠΡΟΣΤΆ να γίνεται λογοκρισία στα σχόλια των ψηφοφόρων? Κάποια αλά χρονιά μου θυμίζω ΜΡΑΒΟ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή