Τρίτη 25 Αυγούστου 2015

ALEA ΛΟΓΙΑ ΝΑ ΑΓΑΠΙΟΜΑΣΤΕ


Δεν είχα σκοπό να γράψω κάτι για τις εκλογές fast track στις οποίες μας οδηγεί άρον άρον το παιδί με τον έρπητα, για να προλάβει τον λογαριασμό. Άλλωστε, από τις 14 Ιούλη 2015 έχω αποχωρήσει, μαζί και μέ άλλους συντρόφους, από αυτό το πράγμα που αυτοαποκαλείται ακόμα και σήμερα ΣΥΡΙΖΑς. Αλλά το να διαβάζω πως είμαι αποστάτης και πως έχω μακρινές εκλεκτικές συγγένειες με τον Νόβα και τον Μητσοτάκ, έ, πάει πολύ. Βέβαια, όταν η εκάστοτε δήθεν "προοδευτική" εξουσία τα βρίσκει μπαστούνια και θέλει να επιβάλλει νέα, ακόμα πιό βάρβαρα μέτρα, καταφεύγει στα νάματα του Γιώργου Κουρή και γίνεται αυριανικότερη της Αυριανής, την οποία ξορκίζει αμέσως μετά. Αλλά επειδή δεν είμαι ψεσινός στον χώρο της ριζοσπαστικής αριστεράς, ούτε είδα φώς και μπήκα, ούτε ποτέ μου έλαβα μισθό για την εμπιστοσύνη που είχα στον χώρο, θα ήθελα να παρακαλέσω τον έμμισθο νεανία να βάλει λίγο μέτρο στην ελλεεινή κριτική του και να ξέρει σε ποιούς απευθύνεται. Όχι ως εκθέματα σε μουσείο, αλλά σε δρώντες πολίτες από τους οποίους δεν θα απαλλαγεί προκειμένου να αλωνίζουν οι ανιστόρητες ιδέες του. Το μανιφέστο για τα εκλογικά έπεται λίαν συντόμως και δεν θα είναι με χιούμορ όπως το σημερινό....  

Ταφλαμπάς Αλέξανδρος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου