Στις 08.03 της 31ης Οκτωβρίου ενημερώθηκε η υπηρεσία βλαβών του ΟΤΕ -13788- για βλάβες που σημειώθηκαν στο σπίτι μου στη περιοχή Πλατρειθια Β. Ιθάκης από κεραυνό και είναι:
1. Καταστροφή στο κουτί υποδοχής εξωτερικού καλωδίου ΟΤΕ –Διαρροή καλωδίων
2. Έκρηξη modem και πρίζας τηλεφώνου
3. Καταστροφή ασύρματου τηλεφώνου
4. Καταστροφή TV
5. Καταστροφή κονσόλας X-box
Όλες οι παραπάνω συσκευές ήταν συνδεδεμένες στο modem.
Ζητήθηκε η αντικατάσταση του modem το οποίο παραλήφθηκε στις σήμερα 4 Νοεμβρίου.
Στις 14.35 της ίδιας ημέρας – 31 Οκτωβρίου- ξαναεπικοινωνήσαμε για να αναφέρουμε ότι μετά από δοκιμή με άλλο modem διαπιστώσαμε βλάβη και στο δίκτυο.
Ο ΟΤΕ μας διαβεβαίωσε ότι θα ενημερωθεί το αρμόδιο συνεργείο του για την αποκατάσταση… και ότι τα συνεργεία εργάζονται για αυτό και τα Σαββατοκύριακα!!!
Μέχρι αυτή την στιγμή , ώρα 18.00 της 4ης Νοεμβρίου, όχι μόνο δεν έχει γίνει αποκατάσταση, όχι μόνο συνεργείο δεν έχει εμφανιστεί αλλά το συνεργείο ισχυρίζεται ότι δεν έχει καμία ειδοποίηση..
Σημειώνω ότι αντίστοιχες ζημιές έχουν γίνει σε αρκετά σπίτια της περιοχής!
Αναρωτιόμαστε : Αν αυτό δεν γίνονταν στις 04.00 όπου όλοι κοιμόντουσαν, αλλά σε στιγμές χρήσης των συσκευών οι ζημιές θα ήταν μόνο υλικές?
Η στοιχειώδης ανταπόκρισή σας στη οποία υποχρεούστε, αλλά δεν υπήρξε δεν θα ήταν ελαφρυντικό της ενοχής σας ούτε θα σας απάλλασσε των ευθυνών σας…
Ούτε η στοιχειώδης όμως???
Ευθύμιος Βαρβαρήγος
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου